IM BACK !!!!

Assalamualaikum warga blog ;)
setelah sekian lama takdapat login blog ni akhirnya dapat jugak aku login..bersawang dah blog ni rasanya..Padahal aku seorang yang suka berkongsi segalanya dekat blog aku..
hehehe 
Act aku busy sikit dengan persiapan tunang yang tak lama je lagi..
pasti ada yang tertanya tanya siapa pilihan hati aku kan ? hahahaha
act semua post dekat blog ni aku dah padam , sebab aku dah takde kene mengena lagi dengan post tu..
pejam celik pejam celik aku akan jadi tunang orang, pasti korang tertanya tanya siapa bakal tunang aku kan ? sebab aku tak pernah update tentang dia kt blog ni. Memang lah tak pernah update sebab aku lupa email and password nak login blog ni hahaha. Terukkan ? atlast,aku ingat balik. Alhamdulillah. boleh lah aku active macam dulu balik . hehehe
okay balik pada topik aku tadi. Aku akan kenalkan pada korang siapa bakal tunang aku.. hehehe


hehehe dia lah orangnya !! Hairy Nazrin Bin Nazimudin..
panjang kisah cinta kitorang ni , kalau story dekat blog ni memang takkan habis. hahaha 
insyaAllah kami akan melansungkan majlis pertunangan pada 1 Mei 2014 ni :)
Hari demi hari aku menghitung hari. cuak takut semua ada. Macam mana lah perasaannya bila bergelar tunang orang . Semoga kami kuat menempuh alam pertunangan sehingga ke jinjang pelamin..
amin..
Okay dah dah. taknak dah bebel panjang panjang , will back !! :)
bye bloggers . keep in touch!