My Engagement Parts I :)

hehehe 
nak cerita parts 1 dulu before majlis pertunangan aku :) 
sehari sebelum majlis semua bff aku dah smpai di rumah :) mereka lah org yg pling excited nk meraikan hari bahagia aku selain mama abah sendiri. ofcourse lah mama abah pun excited kan sbb puteri sulung dia nk jadi tunangan orang :) hehe
okay . 
hehehe mula mula aku ambik fero dkt seksyen 7, fero yg dduk belakang comel comel senyum nampak gigi tuuuuu. hihi sory fero interframe kau sekejap dalam blog aku ni. 

then lepas ambik fero ambik boboq pulak. boboq yg pkai tdung buat muncung comel dia tu. heheheh


lepas ambik fero ambik pidot, then pergi amek mknn hntrn yg aku dah order. pidot yg sebelah kiri pertama aca aca comel tu. hehehe sorry pidot.lepas ambik semua kitorang balik then mnunggu mak andam datang rumah utk touch up pelamin aku :) nk tgk hasil nya???


tadaa!!!!! pelamin hello kitty :) pelamin yang menjadi impian aku dari zaman sekolah lagi :) hehehe nanti kan parts2 utk melihat keseluruhan gmba pelamin ni :) hehehe ni lah wajah wajah manis kesayangan aku :D. hihihi nantikan parts 2 :)