My Engagement Parts II :)

alhamdulillah hari yg dinanti nanti telah tiba..
tanggal 1mei aku selamat menjadi tunang kepada Hairy Nazrin bin Nazimudin..
perkenalan yg sangat singkat tetapi membuat aku terasa lama mengenali Dia yg bergelar "TUNANG"..
alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar..
nak tengok hasil penuh kreativiti mak andam aku merialisasikan impian aku utk memiliki pelamin hello kitty ???
hehehehe
jenggg jenggg jengggg....


ini lah pelamin dihari majlis pertunangan ku..pelamin yg bertemakan hello kitty..aku mmg minat ssgt dgn hello kitty !! kalau boleh semua benda nak hello kitty hehehe..alhamdulillah segalanya tercapai..
heehehe dialah tunang aku :) 




hhehehehe sebahagian gamba2 yang ada dalam hp sepupu sepapat aku.. bila dh dpt gmba dr photographer nt aku akan upload okay! harap korang tkjemu melihat hahahah
ni lah sebahagian daripada life aku :) my dayang dayang comel loteee. hihi ktorg kenal since 2010 lagi. digelar gadis burger kerana hari krnival sekolah ktorg jual burger . dikenali disekolah sebagai geng yg pling nakal ,fly..turun prep lambat, mcm mcm kenangan pahit manis telah ktorg coret bersama.. 





hehehe tkcukup korum lagi sebenarnya ni. Syasya and syifa je takde time ni :( syifa dekat PULAPOL ..syasya pulak entah kemana :( 

 mereka ni pulak bff aku dekat kg jawa ni :) act aku tkde kawan perempuan sgt dkt kg jawa ni sbb aku skola pun dekat n9 so no wonder lah tkde kawan kat sini.haha perkenalan aku dgn mereka sgtlah singkat . hehehe mcm mcm kenangan dgn mereka. kawan aku sorang ni si ayna ni dah jadi mak org :) ibu kepada Tengku Muhammad Qashaf :) lagi sorg intan . intan ni pulak kekasih kepada si razzy kassim. heheh thanks korang sudi dtg majlis dya :) 



  
taklupa juga kepada ahli keluarga yg byk membantu aku dlm menjayakan lagi majlis pertunanganku yg bertemakan hello kitty..terima kasih mama abh kerana sanggup melayan kerenah puteri sulungmu ini.. hehehe




terima kasih buat sepupu sepapat ku yg senget menget ni sanggup tak tidur jauh malam semata mata nak membantu menyiapkan doorgift utk majlis pertunanganku ini.. hehehe



hehhee smpaikan doorgift pun hello kitty .. hehee terima kasih buat smua yg byk mmbntu..sebahagian perkongsian tntg majlis pertunangnku bertemakan hello kitty :) nt kan parts III pulak 🙊